مصاحبه آرشیو خبر ها
انتقاد ها وجود دارند ولی دلیلی برای نگرانی نیست

انتقاد ها وجود دارند ولی دلیلی برای نگرانی نیست

مکس الگری مربی تیم یوونتوس در آستانه نبرد با سمپدوریا ضمن بیان توضیحات تکمیلی در مورد وضعیت بازیکنان و ترکیب تیم، مدعی شد با وجود انتقاد هایی که از آنها می شود، دلیلی برای نگرانی نمی بیند.

 

تیم یوونتوس فردا در هفته دهم رقابت های سری آ در حالی به مصاف سمپدوریا می رود که شکست در بازی قبلی مقابل میلان باعث به وجود آمدن انتقاد های زیاد از عملکرد شاگردان الگری و به خصوص هیگواین شده است:

 

سمپدوریا دربی را برده و ترکیبی خوب با بازیکنانی مهم مثل فابیو کوالیارلا، لوییز موریل و ریکی آلوارز دارد. ما باید جنگنده باشیم تا ضمن کسب نتیجه، دروازه را نیز بسته نگه داریم. فردا هیگواین و مانژوکیچ در خط حمله خواهند بود و از بین مارکیزیو، آساموا و روگانی که به ترکیب بازگشته اند، یک نفر بازی خواهد کرد، یا شاید دو نفر. کیلینی هم به ترکیب برگشته و برای خط میانی فردا صبح تصمیم می گیرم.

 

وضعیت مارکیزیو و دیگر مصدومان تیم؟

 

بازگشت مارکیزیو خیلی مهم است ولی نباید فراموش کنیم که او 6 ماه دور از میادین بوده است. اگر او بتواند فقط نیمی از بازی های پیش رو را بازی کند، من راضی هستم ولی باید خیلی مراقب باشیم که مصدومیت او برنگردد. دیبالا هفته دیگر آزمایش هایی خواهد داشت و الکس ساندرو اگر نیاز باشد می تواند در خط حمله بازی کند، همان طور که امروز در تمرینات نشان داد و باید در مورد آن فکر کنم. مارکو پیاتسا هم تست هایی دارد تا مشخص کند وضعیت کبودی استخوان او چگونه است ولی به طور حتم او و دیبالا تا قبل از تعطیلی برای بازی ها ملی باز نخواهند گشت.

 

نتو یا بوفون؟

 

درون دروازه فردا نتو بازی می کند و بوفون امروز پس از دو روز استراحت تشویقی به تمرینات بازگشت.

 

انتقاد ها از هیگواین و زوج هیگواین ― مانژوکیچ؟

 

هیگواین به خوبی در تیم جا افتاده و خودش را وقف تیم کرده است. ما باید پاس های بهتری برای او ارسال کنیم. این برای دومین بار است که او در کنار مانژوکیچ بازی می کند و باید بهتر همدیگر را بشناسند تا به هم کمک کنند. آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به زوج هیگواین ― دیبالا دارند ولی به راحتی می توانند به یک زوج خوب در خط حمله تبدیل شوند. به نظر من هیگواین مثل یوونتوس در این فصل خوب کار کرده و ما نباید فکر کنیم که یوونتوس می تواند پس از 9 هفته قهرمان لیگ شود. این یک مسیر طولانی است و زمانی به پایان می رسد که از نظر ریاضی و امتیازی ما قهرمان شده باشیم.

 

الگری در پایان نیز گفت:

 

در لیگ قهرمانان هم برد خوبی مقابل لیون داشتیم و در صدر جدول قرار داریم. به نظرم در حال حاضر می توانیم بگوییم عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه کسب کرده ایم و نمایش تیم هم به مرور زمان بهتر خواهد شد. در بازی با میلان ما در بیشتر دقایق صاحب توپ بودیم ولی سرعت لازم در پاس دادن را نداشتیم. انتقاد ها طبیعی است ولی من دلیلی برای نگرانی نمی بینم. هدف اصلی ما پیروزی در بازی فردا برابر سمپدوریا و حفظ صدر جدول پیش از بازی ناپولی در این هفته خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: